1.Bendros taisyklių nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo ir pardavimo taisyklės nustato Jūsų, įsigyjančio prekes šioje elektroninėje parduotuvėje siuludama.lt ir elektroninės parduotuvės „Siūlų dama“ tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę. Įsigydami prekes elektroninėje parduotuvėje, Jūs sutinkate su šių Sąlygų taikymu.
1.2. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Jūsų ir el.parduotuvės „Siūlų dama” laikoma sudaryta tada, kai suformuojate prekių krepšelį, nurodote pristatymo adresą, pasirenkate apmokėjimo būdą ir, susipažinus su šiomis taisyklėmis, pažymėjus varnelę prie teiginio „Susipažinau su taisyklėmis ir su jomis sutinku“, patvirtinate užsakymą. Sutartis galioja iki prekių pristatymo įvykdymo.
1.3. Kiekviena sutartis, t.y. prekių pirkimo užsakymas, yra saugoma mūsų duomenų bazėje.
2. Pirkėjo pareigos
2.1. Jūs, pateikus užsakymą, privalote sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, pateikiant užsakymą) ir priimti užsakytas prekes. Jei išsiųstų prekių nepriimate ir jos grąžinamos pardavėjui, pirkėjas negali reikalauti jokių išmokų už prekes. Sugrįžus siuntoms ir praėjus 1 mėnesio laikotarpiui, pirkėjas neturi jokių pretenzijų dėl pinigų grąžinimo.
2.2. Jeigu pasikeičia jūsų užsakymo formoje pateikti duomenys, privalote nedelsdami juos atnaujinti.
2.3. Pirkėjas privalo laikytis ir kitų Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
3. Pardavėjo pareigos
3.1. Mes įsipareigojame dėti pastangas, sudarant sąlygas Jums tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Tačiau nesuteikiame garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų, neatsakome už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
3.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdami Jums pateikti užsakytos prekės, įsipareigojame pasiūlyti analogišką prekę. Atsisakius priimti prekės analogą, grąžinsime Jums sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas.
3.3. Grįžus nepristatytoms prekėms dėl pirkėjo kaltės ar pamiršus jas pasiimti, pinigų grąžinimas negalimas. Siuntimą pardavėjas pirkėjo prašymu kartoja pačio pirkėjo sąskaita. Sugrįžus siuntoms ir praėjus mėnesiui pardavėjas traktuoja, kad pirkėjui jos nebereikia ir jis neturi jokių pretenzijų.
4. Apmokėjimas už prekes.
4.1. Apmokant už prekes pavedimo paskirties lauke nurodykite užsakymo numerį. Neapmokėjus sąskaitos už prekes per 2 d.d. užsakymas yra naikinamas (galioja pirkėjams tik iš Lietuvos) ir prekių rezervacija atšaukiama.
4.2. Apmokėti užsakymus galima 4 būdais. Detali informacija čia
5. Prekių pristatymas
5.1. Prekes pristato AB „Lietuvos paštas”, tarpmiestinių autobusų siuntų skyrius, kurjeriai į namus, LP express bei Omniva paštomatai arba prekes pasiima pats Pirkėjas savo sąskaita iš Pardavėjo nurodytos vietos.
5.2. Prekių pristatymas vykdomas Lietuvoje ir visame pasaulyje.
5.3. Pristatymo kaina nurodyta skyrelyje Pristatymas
5.4. Įprastai prekės išsiunčiamos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą, jei prekės yra Pardavėjo sandėlyje.
5.5. Tiksli prekių išsiuntimo data bei siuntos registracijos numeris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registracijos formoje.
5.6. Jūs neprivalote būti prekės gavėjas. Jei dovanojate ar perkate prekę kitam asmeniui, baigdami užsakymą galite nurodyti kito asmenį ar kitą adresą, kur ir bus pristatytos prekės.
5.7. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu.
5.8. Detaliau apie prekių pristatymą čia.
6. Atsakomybė ir privatumas
6.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
6.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
6.3. Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per mūsų elektroninėje parduotuvėje esančias nuorodas.
6.4. Mes neatsakome už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
6.5. Mes patvirtiname, kad visų pirkėjų asmens duomenys bus saugomi LR įstatymų numatyta tvarka. Įsipareigojame neatskleisti duomenų, išskyrus partneriams, teikiantiems prekių tiekimo ir pervežimo paslaugas. Plačiau
7. Grąžinimai
7.1. Prekių grąžinimas vyksta remiantis Lietuvos Respublikos nustatytų ir galiojančių teisės aktų tvarka.
7.2. Prekės grąžinimas vykdomas dėl jų defekto, trūkumo. Pardavėjas neatsako už prekių sugadinimą, netinkamai jomis naudojantis ar siuntimo metu dėl netinkamo tarnybų darbo.
7.3. Pirkėjo pageidavimu prekės keičiamos analogiška preke. Jei pardavėjas neturi galimybių apkeisti prekės, visi pinigai, grąžinus prekę pardavėjui, už prekę yra grąžinami per 14 d.d., banko pavedimu į nurodytą sąskaitą.
7.4. Gavus ne tą užsakytą prekę ir pirkėjui informavus, pardavėjas savo sąskaita vykdo prekių keitimą
7.5. Jei pirkėjui nepatiko prekės spalva, pardavėjas keičia į kitą spalvą, prieš tai grąžinus prekę neardyta pakuote ir nepažeistą. Siuntimo išlaidas padengia pirkėjas.
7.6. Prekių grąžinimas pardavėjui negalimas išperkamuoju paštu.
7.7. Užsakymo atšaukimas negalimas, kai užsakymas jau išsiųstas, t.y. siunčiamas gavėjui.
7.8. Apsigalvojus dėl pirkinio, paprašius pinigų grąžinimo, pardavėjas, atgavęs ir įvertinęs prekes, grąžina visus užsakymo pinigus, tačiau išskaičiuoja siuntimo mokestį, kurį turėjo sumokėti, siųsdamas pirkėjui
7.8. Grąžinti prekę galima tik informavus pardavėją ir užpildžius Grąžinimo formą
7.9. Prekių grąžinimo adresai:
7.9.1.Prekių keitimas/grąžinimas OMNIVA paštomatu: registruok grąžinimą NEMOKAMAI
MB Siūlų Dama
Šiauliai Ginkūnų paštomatas
tel: 8-673-38583
7.9.2. Adresas prekių keitimui/grąžinimui LP EXPRESS paštomatu:
MB Siūlų dama
Šiaulių Ginkūnų paštomatas
tel: 8-673-38583
7.9.3. Adresas prekių keitimui/grąžinimui DPD paštomatu:
MB Siūlų dama
Šiaulių Ginkūnų paštomatas
tel: 8-673-38583
Karantino laikotarpiu prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas tik paštomatais arba kurjeriais
D.U.K (dažniausiai užduodami klausimai):
1. Kodėl mano užsakymas ‘sustabdytas’, nors apmokėjau?
Gavę apmokėjimą, užsakymą pakuojame ir ruošiame išsiuntimui, tuomet būsena pakeičiama į ‘vykdomas’. Bankinius pavedimus tikriname keletą kartų per dieną.
2. Kada gausiu užsakymą?
Tai priklauso nuo apmokėjimo greitumo ir pasirinkto pristatymo būdo. Apmokėjus į paysera.lt arba paypal sąskaitas ir pasirinkus pristatymą paštomatu ar kurjeriu, užsakymas atkeliaus per parą ar net greičiau. Apmokėjus bankiniu pavedimu iki pietų užsakymas dažniausiai išsiunčiamas tą pačią dieną. Lietuvos paštu lengvos siuntos keliauja iki 3 parų, sunkios – iki 5. Dažniausiai mūsų pirkėjai užsakymus gauna sekančią dieną arba per 2-3 paras. Negavus per tokį laiką užsakymo – kuo skubiau pranešti telefonu
Esant ypatingai skubiems užsakymams, susiskambinus telefonu ir susitarus, siuntą išsiunčiame skubiai pačiu greičiausiu būdu